Subject: "Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Varangu küla, riigitee 17131 Puhmu - Pikevere km 2,227 ja Lepaniidu tee ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-24-17 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 12:26:49 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Varangu küla, riigitee 17131 Puhmu
– Pikevere km 2,227 ja Lepaniidu tee  ristumiskoha rekonstrueerimise
põhiprojekt“ töö nr PP-24-17 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks
lepingu taotlus.

Vesine OÜ tellimusel on Teelahendused OÜ-l valminud töö „Lääne-Viru
maakond, Väike-Maarja vald, Varangu küla, riigitee 17131 Puhmu – Pikevere
km 2,227 ja Lepaniidu tee  ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK)
Lepaniidu kinnistule (katastritunnusega 92701:003:0087) riigimetsa
majandamiseks Lepaniidu tee rekonstrueerimine.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/p14lwwbivhuqkxgr72vwd/CD_PP-24-17-Lepaniidu
-tee_070624.zip?rlkey=h2sqjazyvpxxanlmkcotb9yc6
<https://www.dropbox.com/scl/fi/p14lwwbivhuqkxgr72vwd/CD_PP-24-17-Lepaniid
u-tee_070624.zip?rlkey=h2sqjazyvpxxanlmkcotb9yc6&dl=0> &dl=0

Koopia:

Rasmus Suik [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]